Wednesday 30 December 2009

.:: My E-Day ::.

---My Engagement Day---
Tanggal 26 December 2009, terikatlah satu ikatan pertunangan antara Nurul Aina & Mohd Zaki.
Hehehe. Best2..
Disebabkan anak2 (sofya & Baby) dan adik aku Anis suka sgt color pink, aku n Z decide nak buat color pink untuk pertunangan ni.
Tadaaa!! Soft pink gitu.

Hehehe. Tatau dalam bilik aku ni punyele nebes habes. Hahaha. Pegang eyeliner pon tangan terketar2.. hahaha!! :D

Aimi gelakkan je.. Relax2 katenye. Haha
Then, anem sampai… dea pulak ditugaskan secara automatik jd pakar kecantikan saye malam tu. Hehe!!

Jadi kalut sunggoh la dalam bilik tu. Adoi.. Pastu dgn kuku tak potong nye. Haha. Anem tolong potongkan. Pastu tangan itam berkaroh. Tatau la gone nak buat. Tula gune nya ade True Match Pearl Loreal Foundation … Mektokk yya ni pandai btul. Hehe. Dea tolong sapu kat tangan aku yg berkaroh itang ni. Hahahahhaha!!!

Macma Beyonce katela..dea pon gune True Match Pearl Loreal Foundation tu sapu kat kaki and badan dea sume. Lagi dasat. Haha!

Thanx to Chef Hanif yg bersusah payah siapkan hantaran ni sume sampai tak tido. Suke sgt2!! suke gile! nnti kawin, aina panggil Chef lagi k! hehe.

Thanx kepada kawan2 yang datang!!

Kepada Pang5 Perang Geng:
You all best gile la!!
Tq to Tasya (mekasih ye cik abg zul yg tolong bwakkan tasya ni ha) & Hunny (ko buat aku terkejut tau) yang datang dr JB. Sean korang dtg jauh2! Saya hargai sesgt!
Tq to Arizan, Aliff, Firdaus1, Firdaus2, & Asraf... Sempoi la korang.. kasi meriah hari tu. best2!!!
Tq to Mektok Yya (sian dea sanggup delay masuk hostel, amek bus 530pm tu ye..sayang awak sesgt!! mekasih la mektok gilapkan tangan saye aritu. haha)
Tq to Dilla Danial (walaupun lambat sket..hahaha)
Tq to Chimey ( ko senyap2 je dtg tak bgtau hunny ko simpan kat uma ea)
Tq to Yasmin Firdauzy yg dtg dr PArit Buntar ( Abes Exam je, tgh malam tu naik bus trus ye...mekasih2!!!)
Tq Ekin comey lote & Ct (lari tema sket.. hahahah)


Kepada SABSian:
Tq to Anem Bubue ( syg awk! awk byk tlg kite!!! suke2!!)
Tq to Dayu (majok konon sbb bgtau lmbat kat dea, tp dea byk pose skali.. haha)
Tq to Nasrul & gf, Ijan n Che sudi gak nak datang even tak jumpe rumah, padahal da sampai IM2 ni.. hahaha. Aku ttp hargai beb. hehe
Kepada KPMM:
NO ONE!

Kepada SKT Geng:
Aimi!!
hehe. ni kawan dr main longkang dulu2 mase kecik tau. haha
Ok..tq to all yg memeriahkan lagi majlis aku yg tak seberapa.

Tq to Cik Ju & Cik Rose & Cudah yang jadi chef utk menu hari tu. Mmg sedap gile la lauk pauk tu.. malam tu aku siap ratah 4 5 mangkuk! hahahaha

5 comments:

izzlin said...

kalau aku gi kan.. ak dok kategori mana SABS-ian ke KPMM-ian?

neway congratz.. hantaran pun cun. xsangka siap ada pelamin *tunang sllu xde pelamin..n llki nye pakai t-shirt je*

nurulainamohdyunus said...

hehehe.. dewi, aku po tatau nak letak under mane.. kpmmian la.. sekor pon takde kan.. at least ade sorg. hahahaha

skang pakai mini pelamin yang.. tak paai bilik dah.. pelamin ni kecik je dewi..dlm gambar besar. mini pelamin utk tunang. kalau dalam bilik, nak tukar cadar lagi, nak cat bilik la bagai, maklumla.. bilik ade ramai budak berconteng2!! hehee

kak izzah pon ade pelamin,,,pelamin buai lagi.. lagi unik! hehe

ko nnti buat camane..? hehe

Riena said...

congrat2..cantik baju.and pelamin also. first time tengok tinggi2..ehehe

annfrendly said...

selamat bertunang...... cun.. cun la uyun n baju pinkish tu...

nurulainamohdyunus said...

I BARU BUKAK EMAIL BLOG.. BARU TAU ADE KOMEN2.HUHU

riena: hehehe.. ape yg tinggi2 dear? :)

ann: tq..ann bile lagi? huhu

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan