Monday 4 January 2010

.:: Happy New Year ::.

Azam baru 2010


Harap masih belum terlambat. Hehe.
Sebelum tu nak wish kat sume org..


“ Happy New Year!!! Semoga tahun baru ini lebih manfaat dr tahun sebelumnya! Amin.”

Azam sy tahun 2010 ni :
-----
----
---
--
-


  • Mempertingkatkan lagi penampilan diri sebagai seorang muslimah..InsyaAllah

  • Mempertingkatkan lagi ilmu-ilmu praktikal untuk perkhidmatan yang akan datang

  • Mempelajari untuk menjadi seorang isteri yang taat kepada suami

  • Mempelajari dan menambah ilmu dalam menjaga maruah dan nama baik suami sebagai penguat dalam pembentukan diri

  • Mempelajari untuk lebih matang dalam berfikir

  • Mempelajari untuk lebih ke arah keibuan (ini kerana saya sudah pun bergelar seorang ibu dengan wujudnya Baby&Sofya)

  • Membantu ummi sedaya yang mungkin dalam apa jua masalah

  • Untuk memcapai impian saya : mempunyai bisnes sendiri. Untuk ini, haruslah saya berusaha dan korbankan sedikit masa dalam diri saya untuk mencapai apa yang saya nak

  • Membuktikan pada orang tua saya bahawa saya tidaklah selemah yang mereka sangka

  • Membuktikan pada orang tua saya bahawa saya tidaklah sekolot yang mereka sangka

  • Membuktikan kepada semua orang bahawa kita tidak boleh menilai taraf seseorang itu dgn tahap pendidikan yang mereka ada

  • Membuktikan kepada mereka bahawa saya juga boleh berjaya seperti yang lain


    Inilah Azam saya!
    Cukup 12 azam yang saya mahu capai. Sayang, sokong I ok? Hehee
    Love u sayang.. Thanx for supporting me, patient with me, listening with my bubbling, and really care bout me! Really appreciate you sayang!



0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan