Friday 29 January 2010

.:: yeyyey!! boleh berblogging blk!! ::.



Waa….!!! Lame rasenye tak berblogging!!! Geram rasenye tak dapat luahkan segala perasaan kat blog kesayangan ni. Hehehe.
Dah la saya geram dgn pc saya!!
Uuuaarrgggghhhhhh!! Beberapa hari ni.. Problem sesgt… bukan email yahoo pon ta boleh. Adoyai…. Selalu kene beratur pagi2 kat pc orang sebelah.. menjeling je orang sebelah ni ha.. kikiki. Nak tunggu HQ anta orang repair, aduii…… lambat betul..

Lastly, buat sendiri.
Alhamdulillah Internet Explorer pon da boleh bukak skang! Yeahh!!!!
Boleh berblogging balik and boleh update blogshop saya!!! (www.gincoo.blogspot.com)
Thanx to Mastura (new staff) yang menggodek pc saya ni. Hehehe ;p
Abes semua pc kat sini dea update kan. Hehe. sume da setel da..

Saya nak tgk gak ni, ade problem ‘suddenly restart’ ke tak ni.. kalau ade, (rase macam nak baling je kat satellite yang ade hutan tuh!!!)

Harap2 takde la…

P/s: Kepada peminat saya, jgn sedih sebb saya lame tak update blog kesayangan saya ni ye..
Kahkahkah!!! Gile perasan! Hahaha!! :D

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan