Tuesday 18 August 2009

.:: my BFF in Kuantan ::.

~BFF~
3 of them are my BFF!
I luph them much10!!
miss them also!
Alhamdulillah! ma BFF sume got good life!

Mek Yya lak bz dgn jd student blk! hehe. She's now at UPM. Chaiyok2 ma baby!! Study smart ok! cean dea. Stress sokmo! hehe~ al maklumla selama 22 thn duduk dgn mak ayah, first time berpisah jauh. hehe~ sabar sayang. Saye ade dekat dgn amek k my baby!
Muahx pp baby sy ni! She's my baby tersayang! Wee~
Luph u dem much mek yya!!
My baby Mek yya!
________________________________________

Mek La cyg! we @ TC relaxing with keropok lekor, big apple, jus apple, air kelapa, mee grg bsh (kes mkn tak hengat!) at 1746hrs ; 040409
MekLa skang
bz dgn kerjayanya as Pen Peg Tek. Maklumat di slh sebuah syarikat di Kuantan. Alhamdulillah. Boleh sponsor mkn minum & karoke! haha!

Our location to meet each other: TC kuantan
Yes! TC is the best place 4me met my BFF!!
Same shirt? Yeah! tp tak plan k! kate sehati sejiwa!
hikhik!

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan