Wednesday 19 August 2009

.:: Lynn's Engagement ::.

11 July 2009
Lynn's Engagement
my Best Buddy! Lynn! aku sayang btul ayam serama ni! hehe!
Tahniah! lastly, dea tunang dulu! hahahah :D
Dah cop aku dah utk aku make up dea tunang.
Lynn "Bajet upah mak andam larila yun..mane nak cekau rm250 nk bayau mak andam? Cekau byk noo org muo ni"
Lbh krg gini la bunyiknye dialek org Muo ni! hee.
Aku "Takpelah aku sponsor! Sahabat baik tunang, aku tumpang gembira!"
Ayam serama aku tunang tuh! haha~ org lain aku charge! hee~
Cantek tak aku make up?
hee~
So kpd sesapa yg nak hasil tgn aku, emel aku ok!?
(sempat promote diri...hudoh pangai!)

My katik binti ketot.
hehe!
jgn marah cyg! gurauan manje dr seorang sahabat! Wee~
luph u cyg! Hope u will get happiness life! Amin!
p/s: to lynn's friends, aku bg pihak dea mintak maaf yg mane taktau menahu dea tunang, tak berjemput ape. lynn buat kecil2an je, jmput family je. aku jela wakil bkd2 KPM yek! hee~ mmg tak de kwn2 lain pun, sume family. :) hope u all doakan kebahagiaan dea! Kahwin kang 4 sure dea jmput! kalau tak, kite ramai2 sembelih dea! hee~
luph U!

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan