Friday 28 August 2009

.:: 1st Ramadhan ::.

~Happy Ramadhan kepada semua~
Lbh krg jam 6 ptg, abah dtg amek aku kat nilai utk blk ke Kuantan.
Aku trus drive blk! tak sabar ketemu my ummi n anis! ;)
Esoknya bersahur bersama.. (teringat last year, berbuka sorg2 depan tv..1st Ramadhan lak tuh..syahdu sunggoh)
Wahh...sonok2!! adik2 aku masing2 pejam mate sambil makan..
hahaha! sonok aku nyakat.. sego dorg! hee~
After bersahur..adik2 laki aku sume ikut abah g surau solat subuh..
Aku kemas2 la meja mkn + dapo..selesai solat, masa itu aku ambil utk melelapkan mata sekejap..
hehehehe~ ;)
Takde sekejap nye..
aku ni kalau dapat tido bilik sendiri..tak sah kalau tak bangun lewat!
haha!
Lantakla...abah pun dah memahami anak daranya ni..hee~ ;)
Lepas zohor je aku dgn adik2 aku keluar pg cari baju raya utk adik2 aku tuh..
Yelakan..sesekali balik uma dari asrama... Temanlah belikan baju raya.. (Habis duit aku! ;p)
Sayangnya..tak sempat jumpa mektok2 aku! Almaklum..masa sgt padat!
setel je teman adik aku beli barang2 raya..aku pg saloon mak aku..kononnya nak menemani mak aku lah.
hehehe~sonok..lepas solat Asar..balik and siap2 kemas, masak bagaila..
Wahh!
Sirap bandung cincau! Fav time puase! Terbaik!!
hehe~
Murtabak adalah wajib di bulan puasa! :)
Aduhai..terhad sungguh masa..dapat berbuka sekali je dgn family..
Ahad dah balik!! Uwaa! tak puas!!!
Takpe2.. Cuti raya aku dah approved!!
Yeah!! 10hari aku cuti!!! Beshh!! Mmg sakan la aku raya!
Balik Taiping!! Uwaaaaaaaaa! Atuk! Wan! Tunggu cucumu ini pulang ya!!
Wahh...(sambil berangan)

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan