Thursday 15 April 2010

.:: Giveaway ::.

Rupanya ada caranya utk tarik perhatian orang rajin melawati blog kita dan follow kita. Hehe. Selalu gak saya tengok blog-blog lain selalu buat giveaway / any competition la.
Ingatkan apa, ianya utk tujuan tersebut juga la rupanya. Hehe.
Saya tersedar bila tgk blog seorang sahabat nih – Dewi Izzlin Abdul Manan.

Credited to her.

mana taknya dea start buat blog selepas saya buat. Tapi tengoklah follower dea. Ramai betul. Hehe. Good2!!

So rasenya tak lama lagi saya nak buat giveaway nih. So kawan2, tunggu ye. Akan kusiapkan poster dan hadiah secepat mungkin untuk giveaway nih. Hehe.

ooppss... janganlah ingat saya nak bagi cendawan ni lak for giveaway nih. huhu. ni sekadar gambar hiasan. keke!


1 comments:

Dewi Izzlin Abdul Manan said...

Terima kasih kerana mentioned nama saya, tapi blog tersebut telah saya tamatkan setelah identiti saya "dicuri".

Sekarang saya hanya maintain blog business handmade craft iaitu Dewi's Artwork Statition dan alamat webnya ialah www.dewi.me

Dipersilakam juga untuk LIKE Pages Facebook saya dengan nama yang sama.

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan