Wednesday, 31 March 2010

.:: Anggerik Avenue ::.

Waaaaa!!
Dah bersawang blog saya nih…
Jp ye, nak kemas2 jap..
Psssssttttt (sembur pewangi)..
Zaaasshhh2 (sapu buang sawang)
Fuhhh… setel.. kemas sket dah blog kesayangan nih.. hehe
Takde ape sangat sebenarnya nak diceritakan.
Tapi nak meluahkan perasaan..
Anggerik avenue..
Hhmmmm…
Ni adalah tudung favorite saye tau.
My aunt, my mum sume da buat collection.
Saya baru je nak bermula.
Yang tensionnya, susah betulla nak dapatkan stok anggerik nih..
Sedey tau..
Kenapa la cawangan dea ade kat shah alam je… nak mogok je rase.
Buat la kat Alamanda 1, seremban 1..
Senang nak cari bagi yg jauh2..
Bengang siot!
MySpace

Dahla semalam patut pg shah alam utk dapatkan tudung anggerik tp last minute cancel tak pergi..sedey tau!!!
MySpace

Hope sangat ari ni dapat pergi…
MySpace


1 comments:

Ummi Adam said...

silalah ke blog Tudung Anggerik untuk mendapatkan tudung yang selesa, ringkas,tidak perlu gosok dan anggun memakainya.
http://i-anggerik.blogspot.com

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan