Wednesday 2 September 2009

.:: Big Family at Genting ::.

School holiday bermula..
best!
adik2 aku yg duk asrama sume balik!
syok!
aku pun da booking bilik utk stay one nite kat genting
hee~
best2!!
family aku sume dari kuantan..
aku, my love n my daughters gerak dari kl..
_____________________________________
Bapak la jammed..
Z amek keputusan utk naik cable car je..
aleh2 kene tunggu hampir 3 jam..
family aku da lame sampai kat atas..
dah syok main dah..
ummi call: "along, penuh orang long kat sini..adik2 main indoor je..tu pun jenuh nak beratur panjang..cuti sekolah kan.kene selak orang baru nampak game.."
hahaha!
lbh krg gitu la bunyiknya dialek ummi.
hehehe..
tol gak..pasneh pg mesti bkn time cuti skolah.
:)


ni baru sampai cable car nye tmpat..waduuhhhh sesak..
baby and sofya da lari ke sane ke mari...
jenuh aku ni jerit panggil dorg!
hahahahha! :D
(gambo tak bape clear..syg sunggoh! pape pun i love u sayang!!!)
____________________________________


time ni tunggu turn la..
adoyai..
ponat den..
bosan2..amek gambar dgn sofya..:)
_________________________________


time ni mmg kesian abes..
adik2 aku ni bagus btul..
hehehe.
baby buat pangai time ni..
ngamuk2 itu ini..
last2 aku tak larat..
aku mintak tolong adik aku arif n azim jage.
ha amek kau..
dgn dorg2 tak boleh main games laju2..
takat games slow2 je..
baby ni penakut.
hehehe..
nasib adik2 aku ni suke layan budak..
fuhhh...
____________________________


adik aku, anis n sayangku z...
hehe
dah serasi bersama! bagus2!!
anis ni manje sesgt..
so suke la z bg perhatian kat dea..
dah abg2 dea sibuk melayan baby..
kocik ati die..ahaha

"sayang, layan anis ok..kang majuk..payah"
Sayangku: "no problem sayang, ok je budak2 ni"
"ha yela ok..u tatau lg anis camane. borak2 dgn anis k..u layan dia kalau dea majuk..haha"
haa...layaannnnnnnnn..
=] tq sayangku layan adik i.. love u so much!!
______________________________________________


anis dgn sofya..
hampir sebaya..
sofya muda setahun je..
boleh ler buat kawan..
nasib dorg ok..
lega..

mase ni.. dorg ni duk pujuk2 aku masing2 nak duduk dgn aku..
yela naik train yg laju tuh.
"sape nak duduk dgn daddy?" haaa..kan si ayahnya da bunyik.hehe
sume tanak.hehe.
"anisla duduk dgn abg z yer"
anis pun "yela2"
hahaha!
(dalam hati, nasib tak merajuk)

cuak memasing..
baby tanak..takut..ngamuk2..last2 suruh arif n azim ikut dea..
fuhh...letey..
z pun tak menang tangan dah.. sean sayangku nih..
takpe2 kite layan sofya ngan anis ok sayang..
sayang dah tersandar abes daa..
penat tuh..
alahai sayang..bukan selalu..:) sabar yer..
(tu yg smp drive blk nilai balik..patutnya g blk ipoh..terlampau penat smp tak leh berfikir..sian sayang..anak2 da tido dlm kete takde sape temankan drive yer..alolololo.)
kelakar sayang ni...haha
_________________________________
ummi dgn abah da berdating berdua pusing2..
bukan selalu kan dorg tu nk berjalan2 berdua..
maka aku dgn z la jd mangsa tgk budak2.
hee~
takpe2..bg peluang..
:)
_____________________________________


tu la baby..
kesayangan kami..
adoi..
ph sket nak bergamba dgn dia ni time ni..
berlari ke sane sini..

balik bilik hotel..
masing2 tido terpukang..
manakala sayangku dgn anak2 drive balik ipoh...
tapi sampai ke nilai..
kami sekeluarga esoknya gerak pulang ke kampung taiping..

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan