Tuesday 29 September 2009

.:: Aidilfitri 2009 ::.

1 Syawal...
pagi2 da sibuk menyiapkan makan minum sebelum sedare mare lain balik dr sembahyang raya.
wah...ponat!! tp ummi yg lg byk keje buat.. aku buat syarat je. haha
aku lak.. keje nye makan je..
hahaha!
ketupat, lomang, lodeh, lontong, kari ayam kampung, rendang daging dah pun ku bantai 2 3 kali..
hahahhaa!
dari kiri: anis, aqilah, atikah
__________________________

pergi beraya lak.. sumbat laksa penang.. adui... senak2 perut aku..
balik uma...rehatkan perut dulu...
lepas sejam...g uma mama ja lak..
makan mee kari johor.. mak oi.... 3 mangkuk aku tibai! daging besar2! fuuhhh...
pastu aku terlelap kekenyangan di sofa uma mama. hahaha!
mana badan aku tak bulat! :D
malam nya.. kami beramai2 buat bbQ!!
besh3!!!
cudah nye resepi ayam bbQ mmg best la! hehe
bantai ayam pulak...
pastu lepak2 main mercun dgn sepupu2 yg kenet2 lg...
adui... penat melayan kerenah budak2 la..
yg plg aku geram si fakhira.. aduyai..
kat org lain tanak..kat aku je nak.. jenuh la nak mendokong..
(pssstt....sayang..i ada ciri2 jadi ibu solehah dah ni..sayang suke tak?..hehe)
jom layan gambar kiteorg...

anis dgn ummi

_______________________________________


adik no 2; arif and ummi
__________________________________________

ha tu aku! bulat gile2 la aku kan? ummi lak maintain! dush3!!!__________________________________________

my lovely ummi and abah!
_________________________________________
nila sepupu aku..yg ketot tu la fakira.. yg sebelah kiri tu akak nye aqilah..
________________________________________
2 Syawal...
cudah buat nasi minyak.. mmg umphh la! gile kentang la.. pagi2 makan nasi minyak..
sedap kot cudah.. sempat aku mintak resepi utk buat nasi myk dea.. ;p
tengahari lak ikan bakar... umph...
family belah mak aku ni mmg kuat makan n suka masak btul..
kate umi...
"pangai along skang sama dgn pangai cudah dulu..
tp bile cudah dah kawin...rajinnya semacam.. harap2 nurun rajennya ke aina..."

amin.... i hope that too.. :)
baru suami sayang... hoho
3 Syawal
masa ni kiteorg pagi2 dalam kol 7 dah sampai uma atuk muar.
beraya kat sini..
esoknya lepas zohor kiteorg g beraya uma pak su Lan kat Batu Pahat.
ni kat rumah pak usu la...
____________________________
4 Syawal
aku dgn adik aku arif ikut abah keje pagi2 g melaka.
kiteorg ronda2 kat melaka.
pastu kiteorg belikan ummi sepasang jubah sempena anniversary Ummi n Abah yg kiteorg lupe wish..
ehehhehe.. cantik ummi kate..
ni jubah dea! cantik tak ummi pakai? pandaikan anak2 ummi ni pilihkan. :)

aku gak gemuk.. umi menang la tahun ni.. hoho
____________________________________
6 Syawal
Tengahri tu kami bertolak ler ke kuantan.
Our last destination.
hehehe
Usually raya mesti
Utara -> Selatan -> Pantai Timur
:)

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan