Monday 9 November 2009

.:: Asam Garam Kehidupan ::.

Ok ke ha title tu? hahaha
poyo je kan..? hehe ;) tp tula..mule2 macam2 perasaan ade dalam diri ni ha.. sume serbe tak kena..dush dush!
skang da ok! wee~da slow talk..ok la ni.. hehe
agaknye sebb aku kene tinggalkan dea 2 hari kot baru nak baik.. hahaha
-----------------------------------------
pompuan biase la kan.. kalau emo.. habislah.. macam2 boleh buat. hehe
dea pun satu.. tolak ansur la sket.. ni tak.. asyek dea je yang betul saket ati la beb! heheh
tp takpe skang da baik2 da..
=]
-----------------------------------------------------------------
Sabtu Ahad lepas..aku kene stay kat Brisdale Hotel KL..
Ada kursus spa kat sane..
Tp tatau nape ramai gile tak puas hati dgn kursus ni..
tp aku pon ade sedikit tak puas ati dgn kursus ni...
Lantakla..

Course Name: Balneology eSpa/Sauna Training
7-8 Nov 2009
Hotel Brisdale KL

ni aku kat bilik hotel tu...kepenatan tak cukup tido... :(

aku kene present ttg "Green Sun bath tab" dea. haha
lame gile tak present.. adoi..
--------------------------------------------------------------------
Balik dr kursus, Z jemput aku.. kiteorg singgah The Mines beli barang2 kejap. Alang2 kua kan... nak harap dea bawak berjalan sesaje kat KL... hhmmmm...... mati hidup semule pun takde. hahaha :D
Tp sonok sgt...sebab sebb... urmmmmm adela.. hehe
love u Sayang!!

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan