Thursday 13 January 2011

.:: DemaM AJL25 melanda!!! ::.

Confirm2 ramai yang tak menyangka Ana Raffali Berjaya pada malam AJL25 kan kan? Mesti dalam pemikiran korang, Faizal Tahir, Black atau Yuna kan? Same goes to me. Hhehehe.

Apa-apa pun tahniah kepada Ana Raffali yang telah menjuarai AJL25! Persembahan anda pun comel2 je! Saya suka! ;)

Korang teruja tak tengok persembahan Faizal Tahir – Hanyut? Walaweh…. Mmg salute la dengan Faizal Tahir. Persembahan beliau memang WOW! Beliau sangat kreatif dalam membentuk persembahan beliau kan! Mantap nokk!! ;) part jatuh dalam air tuh, wow! Berapa kali dia rehearsal jatuh dalam air tu yek? Relax je boleh sambung nyanyi.. kalau saya, semput dulu lah. Hehe ;p

Tapi, persembahan yang saya tunggu-tunggu adalah persembahan Dato Siti Nurhaliza! I’m adore her! ;) WOW Superb!!! Dah lama sangat-sangat tak tengok Dato Siti buat persembahan lagu-lagu etnik kreatif! So sweet she was dancing!! Beliau menari dengan lenggang-lenggoknya. OMG! She’s beautiful isn’t she? One more thing, saya sangat2 suka baju yang dia pakai! Awesome!

She's my Idol! ;)

p/s: sorry guys, saya begitu teruja melihat beliau membuat persembahan ;)

sumber gambar dari:
* Google Malaysia
* iAwani
* Budiey

0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan