Wednesday 22 December 2010

.::Kisah Yummy lagi!::.

20 December 2010

Hari ni walaupun agak bosan keseorang di rumah, tapi melayan gelagat Yummy ni, terhibur jua.
Hehe ;]

Pukul 8 pagi tadi, lepas hantar suami kat ERL Salak Tinggi, sy terlena di depan tv. Lupa nak bagi Yummy makan. Dia datang ngaco saya tido. Haihhhh, ‘ apa lah yg Yummy ni nak ntah?

Ooooppss, lupa nak bagi makan. Patutlah’ saya pun bagila dia makan.

Then, sambung tido. Tak sampai 10 minit lelap, dia datang kaco lagi. Kali ni siap jilat2 pipi nih. ‘ape lagi Yummy nih nak? Haihh!’ saya tarik selimut sampai ke muka, Yummy meraba2 smp ke muka. Ayaakkkkkk!! Gue mau tidur lah Yummy! Pelik sesgt tau.

Ingat2 balik, saya bagi dia makan sikit je tadi. Ok lah, try bagi makan lagi. Rupa2nya dia lapar. Laju gile die makan! Cehh!! Hmmm, sekarang tak boleh bagi Yummy makan sikit2 macam dulu. Kuat makan dah skang nih. Huhu.

Hari nih, perancangan nak tengok wayang kat Alamanda. Call hubby minta izin, dia tak bagi.. haihh.. risau la tu kite sorang2 hehehe ;p lebiu sayang!!

Tapi boring ahh dok uma tak buat ape.. adoiii. Plan nak hias cage Yummy, tapi mood tak sampai lagi. Hhehe ;p tengah cari idea macamane nak hias cage Yummy nih. ;D

Lepas Yummy penat main lari2 turun naik tangga, dia merengek kat tepi saya ni. Ngaco orang tgk tv lah! Gosok2 la badan dia, terlelap. Haihhh! Manje betul sekarang!!

Tgk la gamba dia tidur. (setelah di angkat tidur atas sofa, tadi dia tido celah ketiak, sensored nak amek gamba) haha!! ;D
________________________________________________________________

p/s : betul ke fakta kucing boleh menyebabkan perempuan sukar mengandung? –belum dapat kepastian lagi




0 comments:

Post a Comment

<3 Comment Me <3

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan