Friday, 23 April 2010

.:: MasyaAllah Baju Dia!!!! ::.

Bila dah ada mukabuku ni, keje mmg tgk gambar artis jela. Ade tgk mukabuku artis sorang ni.
MasyaAllah baju dea!!
Cantik sungguhla.
Terpegun tgk baju dea…mmg cantik.
3 adik beradik lak tu. Tiga-tiga cantik lak tuh.. hehehe. Paling suke baju si kakaknye…

jom ikuti gambar2nye.. hehe
-
-
-
-
-

suke gile tgk muke Dato CT mase ni.. kemelayuan sungguh. Sejuk mate memandang :)

cantik gile kan baju2 nih...hhmmmm.. (berangan nak desgin bj mcm nih)



dato' CT kite :)

p/s: teringin sanagt pakai baju2 cantik macam ni tiap-tiap hari. kene la berusaha keras sikit. hehe.

.:: Jual Orang? ::.

Gadis Indonesia dipaksa jadi pekerja seks di Limbang
23/04/2010 1:12pm

JAKARTA – Seorang gadis warga Indonesia berusia 18 tahun mangsa pemerdagangan manusia yang dipaksa menjadi pekerja seks di Limbang, Sarawak, diselamatkan oleh pejabat Konsulat Jeneral Indonesia dan diserahkan kepada keluarganya di sini semalam.
Gadis itu yang dijanjikan pekerjaan kononnya di pasar raya atau restoran di Malaysia dengan gaji RM5,000 sebulan oleh anggota sindiket penipuan, dibawa ke Limbang September tahun lepas.
Dia sebaliknya dipaksa bekerja sebagai pelayan di sebuah kelab malam dan harus melayani sekurang-kurangnya dua lelaki.
"Tanggal 12 September saya tiba di kelab malam itu, malamnya langsung kena booking. Kemudian sampai berturut-turut setiap hari,” katanya dalam linangan air mata di pejabat Kementerian Luar Negeri dan di depan para wartawan.
Bapa saudaranya yang turut berada di pejabat itu berkata, dua agen mengaku orang Jakarta yang mengambil gadis itu untuk dihantar sebagai pekerja di Malaysia, kemudiannya disedari merupakan penipu yang turut memperdayakan ramai gadis lain.
Petugas pejabat Konsulat Jeneral Indonesia di Kuching, Hendra Wirawan yang telah mengambil dan menghantar mangsa hingga ke Jakarta memberitahu pemberita bahawa modus operandi kes seperti yang dialami gadis itu ialah menggunakan pola pindah tangan iaitu dijual dari satu tangan ke tangan lain. - Bernama

sumber dari: KOSMO Online

p/s: apa nak jadi la orang zaman sekaang? dea tak de perasaan je dagangkan manusia? takde rase ape2 ke? isskkk...


Tuesday, 20 April 2010

.:: Achik Spin Meninggal ::.

Terkejut sangat bila mendengar artis yang rasenya dikenali ramai…
Achik iaitu vokalis kumpulan Spin meninggal dalam satu kemalangan.
Mula-mula dapat tahu, tak percaya langsung. Sampai lah saye tgk Melodi pada Ahad lepas, baru la percaya.

Di sini, ada penyusulan tentang kemalangan tersebut:

Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang 17 April 2010. Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) (kata sumber Toyota Estima yang penulis dengar) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.

Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini. Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut. – Utusan

Al-Fatihah kepada arwah Achik Spin.


utk kali terakhir isteri arwah meratapi suaminya









gambar kereta arwah yang terbakar
Sumber gambar - encik Google

Thursday, 15 April 2010

.:: Giveaway ::.

Rupanya ada caranya utk tarik perhatian orang rajin melawati blog kita dan follow kita. Hehe. Selalu gak saya tengok blog-blog lain selalu buat giveaway / any competition la.
Ingatkan apa, ianya utk tujuan tersebut juga la rupanya. Hehe.
Saya tersedar bila tgk blog seorang sahabat nih – Dewi Izzlin Abdul Manan.

Credited to her.

mana taknya dea start buat blog selepas saya buat. Tapi tengoklah follower dea. Ramai betul. Hehe. Good2!!

So rasenya tak lama lagi saya nak buat giveaway nih. So kawan2, tunggu ye. Akan kusiapkan poster dan hadiah secepat mungkin untuk giveaway nih. Hehe.

ooppss... janganlah ingat saya nak bagi cendawan ni lak for giveaway nih. huhu. ni sekadar gambar hiasan. keke!


.:: Stress ::.


Stress. MySpace
Tu je yang mampu kuungkapkan.
Mane taknye, ade je dugaan yang boleh mematahkan semangat aku.
Lepas satu, satu.
Small matter takpe. Ni sampai menyusahkan orang. Kenapa mesti macam tu yek?
Hhmm…
Ni tade kene mengena dengan aspek kehidupan aku.
Cuma aku terkilan, kenapa mesti berlaku.
InsyaAllah lepas ni akan ku kuatkan semangat diriku untuk meneruskannya.

Thanks to my friends yang supporting me. Even tak pernah shopping dengan i. Wakaka!

Message from my BFF (copy from mukabuku) – Dila binti Danial
“dun give upp..u can do better la. busIness need patient, strongest, inovatif sket plus struggle.. wlaupun i kurang sket bisnes neh, I FOLO mu mek dari belakang..=D”

tq sayangku.. MySpace
rase semangat sikitla nak teruskan lagi. Yela dah hampir 2 tahun. Hehe. Sayang jugak nak stop macam tu jer.. :)

Tapi rasenya lepas ni nak concerntrate more on lens la. Yang lain kurang sketla. Tade semangat. Lagipun pre order stock ni customer ramai pulak yang complaint. Huhu. Letih jugak hari2 mengganggu tak kira siang malam. :(

Wednesday, 14 April 2010

.:: Fun Weekend ::.

Minggu lepas…
Minggu yang agak sibuk tapi seronok.
Hehehe
Sabtu hangout bersama BFF KPMM
Ahad luangkan masa bersama family tersayang.
Hehe

Sabtu tu hari yang penuh gelak ketawa ade je serba tak kena.
Masing2 dgn pe’el masing2..
Lawak btul.
Tapi fun!
Yg paling terkilan tak dapat main ice skating.
Takpe2!! Next time for sure WAJIB main ice skating tu.
Teringin sesangat!!
Hehe

Jom enjoy da photos ya!!
:)



ni kerja si Dilla. dea mmg pantang ade cermin. hehe btw cantik!


suke pict nih!! credit to Dilla Rahman! luph u!


Ouzmate aku sorang nih. aku rindu betul. susah noo nk jmpe kalah menteri bz dea.
padahal putrajaya je. cett!

this photo showing that the photoG is very creative. credited to Dilla Rahman :)

ni time dilla mereng! hehe. but i loike!!!~


rugi tak main!!! next time kene try gak ice skating nih!!!!!!!

candid! hee~ luve them so much!

sofya & me

anak daddy...

anak mummy...

Tuesday, 13 April 2010

.:: Reunion Pang5 Perang ::.



REUNION PANG5 PERANG – 5 RAJIN 2004

Date / Time : 01 May 2010 / 0800hrs – 1800hrs
Location : Pantai Sepat / Cherating
Activities : BBQ and Games
Fees: RM15 only per person


Sila buat pembayaran kepada saya ataupun Dila binti Danial sebelum 27 April 2010 untuk persediaan barang-barang BBQ. Pembayaran hendaklah melalui bank in atau by hand.


Wednesday, 31 March 2010

.:: Anggerik Avenue ::.

Waaaaa!!
Dah bersawang blog saya nih…
Jp ye, nak kemas2 jap..
Psssssttttt (sembur pewangi)..
Zaaasshhh2 (sapu buang sawang)
Fuhhh… setel.. kemas sket dah blog kesayangan nih.. hehe
Takde ape sangat sebenarnya nak diceritakan.
Tapi nak meluahkan perasaan..
Anggerik avenue..
Hhmmmm…
Ni adalah tudung favorite saye tau.
My aunt, my mum sume da buat collection.
Saya baru je nak bermula.
Yang tensionnya, susah betulla nak dapatkan stok anggerik nih..
Sedey tau..
Kenapa la cawangan dea ade kat shah alam je… nak mogok je rase.
Buat la kat Alamanda 1, seremban 1..
Senang nak cari bagi yg jauh2..
Bengang siot!
MySpace

Dahla semalam patut pg shah alam utk dapatkan tudung anggerik tp last minute cancel tak pergi..sedey tau!!!
MySpace

Hope sangat ari ni dapat pergi…
MySpace


Monday, 15 March 2010

.:: Tak Sedap Badan ::.

Hari Sabtu tu, mase maghrib da start rase2 saket kepale.. Teruk gile la berdenyut2! Macam nak putus je urat kepale.. mmg saket gile la.
MySpace
Tak tahan.
Pulak tuh, kene tahan lagi sebab nak balik kuantan naik flight malam tu jugak.
Dalam flight saye tido je tak sedar ape, stewardess yang kejutkan.
Sakit sangat2! MySpace
Sampai je, saye singgah toilet dulu. Memang rase tak selesa badan ni.
So saya membuang jela dulu ape yang patut.
Bile kua toilet tu, rase macam nak jatuh je, saya cepat2 bukak tudung dan basuh kepala.
Terus saya muntah kat sink tuh!
4 kali muntah kua air separuh sink! Banyak nya kua air ni, kira-kira:
4 x (separuh sink) = 2 full sink!
(siap buat kira-kira)
Gile2!!
Kua je arrival, nampak adeq2.. kuatkan lagi la semangat, padahal dah nak jatuh dah.
Masuk kete je, abah perasan saye mmg tahap teruk gile dah.
Abah suh saye buat medical check up kepala saye ni. MySpace
Dalam hati, entah bila pulak la saya nak pergi..
Dengan transport takde, saya bersendirian kat sini..
Hhmmmmmm…

Balik uma, mmg saya pengsan tido trus la tak ingat ape..
Subuh umi kejut bangun tu baru ok sket la, tapi ade denyut2 lagi.
Breakfast dgn family dulu before naik flight ke kl pagi tuh.
(balik semate2 amek adeq)
Sampai je uma kat kl, saya tido sampai ke petang…
Tataula, macam dah hilang tenaga.
Sorry la anes, along tatau la along rase penat sangat2!!

Hari ni, selsema become worse…
Tekak makin pedih…
Badan terase lemah nak berjalan…
Mata dah rase panas and kemarahan dah…
Bersin dah lebih 100kali
OMG…..MySpace


Friday, 12 March 2010

.:: Why Why Love ::.

Drama Taiwan lagi utk diceritakan.
hehe.
Entahlah. May be sebab aku memang suka gila pelakon Mike He bergandingan dengan Rainie Yang.
So, aku spot Cite yang dorg berlakon bersama je la. hehe :D
Best! 5stars!! :D

Why Why Love

Serba sedikit mengenai cite ni k.. akan ku ceritakan. mana tau korang berminat untuk follow jugak.. search je kat Youtube. hehe :p
-------


Summary
Tong Jia Di needs a life besides work, paying down family debt, and more work. So her best friend Jiang Xiao Nan sneaks in a “Love” coupon in Jia Di’s raffle box praying that the lucky guy who draws it will sweep Jia Di off her feet. As it so happens, Huo Yan, the compassionate manager Jia Di has secret crush on, is the lucky guy. But, though the prince can exchange the coupon for Cinderella’s love, it doesn’t mean he will, especially when his devilish younger brother is determined to exchange his “Master/Angel” coupon for her servitude.

Cast
· Rainie Yang as Tong Jia Di (Stephanie)
· Mike He as Huo Da (Joshua)
· Kingone Wang as Huo Yan (Josef)

Synopsis

Tong Jia Di (Rainie Yang) is a college student whose family has struggled to pay back their debts ever since her father died. Her best friend Xiao Nan (Chen Yen-xi) wants Jia Di to fall in love and she tries to set Jia Di up. Xiao Nan carried out her first plan at a carnival by selling exchange coupons that she wrote on. There, Jia Di meets the two sons of the owner of the company, Huo Yan (Kingone Wang) and Huo Da (Mike He), who buy exchange coupons from Jia Di.

Then, on her 20th birthday, Xiao Nan wishes that Jia Di will ask the tenth guy who passes by for his phone number. Huo Da and Huo Yan had a bet and are in an accident on motor bikes they ended up with broken arms (Huo Yan) or broken legs (Huo Da) This resulted in the trio meeting again. During this meeting, Jia Di asks for Huo Yan's phone number which he obliged, however his phone number was accidentally mentioned in their class that it was used online for a bad site which made Huo Yan mistrust Jia Di but they were able to patch things up.

Huo Da's dislike for Jia Di soon changes after Jia Di fulfills her roles in accordance to the "angel-owner" service coupon that Huo Da bought. Huo Da soon found out that he had fallen in love with Jia Di. Eventually, Huo Yan and Huo Da both fall in love with Jia Di, and try to win her over in their own ways. The drama details the struggle between the half-brothers over Jia Di.

Later on, Huo Da is diagnosed with Wilson's Disease and is dying. He chose not to reveal his illness to anyone except Yan Shu , Jia Di eventually found out what happened. She encourages Huo Da to live on for love.

Meanwhile, Huo Yan tries to find ways to cure his younger brother's sickness. He soon finds out that his brother will need a liver donation and the former is the only suitable donor. Huo Yan agrees to undergo the transplant despite his heart problems. Viewers are led to believe that the operation ended badly for Huo Da, but it was eventually shown that he survived.

^~^


Komen saya mengenai cerita ni: Memang sedih gile2 punya. Melayan cite ni kat office pun saya leh nanges tau. mujur sume staff dah balik. hehe :D memang sedih sesangat. Lagi-lagi time Hou Da berpura-pura tak cintakan Jia Di. Sebab dea tak nak Jia Di tau dea akan mati tak lama lagi. So dea taknak Jia Di meratapi pemergiannya. (saya tulis ni pun dah terasa sebak..huhu.sensitif sungguh) Sedih gile siot! Sumpah tak tipu.

.:: Devil Beside You ::.

Selalu dengar orang kita ni gilakan cite Korea.
Tapi saya lain sikit. hehe
Saya gilakan cite Taiwan.
Gile best sesgt cite ni!
love this drama lol!
OMG!!!
more than 10 times repeat watch this, i'm still enjoy it!
:D


DEVIL BESIDE YOU

I'm really love their actors! Mike He, Rainie Yang and Kingone Wang!
The guys very handsome and cute lol!
Rainie Yang sooooooooooo cute! Love you! hehe :D

Casting by:

Rainie Yang as Qi Yue

Mike He as Jiang Meng

Kingone Wang as Sang Yuan Yi

^~^

Here are synopsis about the drama ok: Enjoy watch it ok!

The story begins with Qi Yue planning to confess her liking to the basketball team captain, Yuan Yi. She wrote a love letter and plans to pass it to him. Being as careless as only she can be, she has made her confession to the wrong person, who happened to be the school's devil, Ah Meng (her junior, a first year student in school). She is so shocked and embarrassed to see Ah Meng's face that she drops her love letter in front of Ah Meng and runs away. Ah Meng picks up the letter.


Ah Meng is amused by the whole thing and decides to have some fun with Qi Yue. He threatens Qi Yue to print a thousand copies of her love letter and let the whole school know of her liking for Yuan Yi. In order to stop Ah Meng, Qi Yue agrees to be his 'runner'.


With Ah Meng's continuous bullying of Qi Yue, she is driven to stop all the nonsense by confessing her liking to Yuan Yi again. In this way, she will not be afraid of Ah Meng's disclosing the love letter anymore. To Qi Yue's surprise, Yuan Yi has a similar liking for her.


While Qi Yue assumes that the whole ordeal with the devil is going to end, she receives another piece of bad news - her mom is going to marry the school's chairman who is also Ah Meng's father, which means Ah Meng is going to be her stepbrother.


Qi Yue's love letter is being put up on the school notice board and she misunderstands that it is Ah Meng who did it. She confronts him and storms off. After realizing that she has misunderstood Ah Meng, she apologises to Ah Meng and pleads him to hit her so that she feels better - Ah Meng kisses her instead. Yuan Yi happens to see them kissing and confronts their relationship, Ah Meng yells at Yuan Yi, saying that he wants Qi Yue. After Yuan Yi runs away in anger, Qi Yue looks at Ah Meng and begins to sob. After Qi Yue walks away in tears, Ah Meng has a strong feeling of guilt.


Yuan Yi regrets not believing in Qi Yue and returns to her, asking her out on a date. Qi Yue agrees happily. On their first date, they met Ah Meng again. Qi Yue and Ah Meng have some misunderstandings and they went separate ways.


After the date, Qi Yue left for home. After she took her bath, she fainted and was saved by Ah Meng's father. He brings her to his house to take care of her while her mom was away on a trip. Ah Meng and Qi Yue meet again at his house. She knows from Yuan Yi that she has misunderstood Ah Meng again. Seeing Ah Meng has injured his hand, she offers to clean the wounds for him. Sitting on Ah Meng's bed and putting medicine on his hand, she realizes Ah Meng is staring at her intensely and this makes her heart pound. Qi Yue wakes up and finds herself sleeping on Ah Meng's bed. Apparently, both have fallen asleep and Ah Meng's father has carried her to his bed.


Qi Yue finally realizes that the person she likes is Ah Meng. She tells Yuan Yi the truth and walks away. In the evening, she sits alone at the playground, crying softly to herself for hurting Yuan Yi. Ah Meng finds her and comforts her. She takes a ride on Ah Meng's bicycle. They had a minor accident and both fell on the road, unharmed. Qi Yue asks Ah Meng why is it always so dangerous to be with him. Ah Meng replies her that he cannot stop the dangers but he will protect her. Ah Meng kisses Qi Yue passionately on the road.


Due to their relationship as future stepsiblings, they keep their romantic relationship in the dark. Except for some close friends of Ah Meng & Qi Yue, nobody knows of their relationship.
Ah Meng's buddy, Yang Ping, who is in love with Li Xiang, is unhappy to see Ah Meng and Qi Yue together. He wants to get rid of Qi Yue so that Ah Meng can be with Li Xiang. At the school's rooftop, he ambushes Qi Yue and wants to kill her. Li Xiang hesitantly tells Ah Meng of Yang Ping's plan and Ah Meng rushes to Qi Yue's rescue. He beats up Yang Ping and brings Qi Yue home. At home, Qi Yue confesses her liking to Ah Meng and he hugs her, saying that he is happy to know that she likes him.


One fine day, a sweet-looking boy comes to Qi Yue and confesses his liking for her. This shocks Qi Yue and her whole class as he storms into her class and tells her that he likes her and wants her to convey a message to her boyfriend that he wants Qi Yue for himself. His name is Ah Rang.
Yuan Yi casually mentions this to Ah Meng and he storms away in anger. In the evening, he tells Qi Yue that nobody is more confident than him in liking her and she belongs to him only. Qi Yue smiles at his possessiveness.


Qi Yue goes to Da Zhi High School to look for Ah Rang and realizes that he is Ah Meng's younger brother. Yuan Yi tells Ah Meng about this and Ah Meng storms off to look for Qi Yue. At seeing Ah Rang and Qi Yue, he trips Ah Rang and makes him fall to the ground. Ah Meng grabs Qi Yue's arm and walks away. He does not want to talk about his brother at all. Ah Rang is actually harmless, and his only intention is to attract Ah Meng's attention. He longs for his brother's affection. While arguing with Ah Meng, Ah Rang suffers an asthma attack and Ah Meng rushes him to the hospital. Both brothers patch up. Ah Meng was told that Qi Yue fainted in the hospital. Ah Meng runs towards her. At her home, Ah Meng reprimands Qi Yue for being a busybody and tiring herself out, which is the cause of her fatigue. He is concerned about her, which makes Qi Yue happy.


Ah Meng's grandmother suspects that Ah Meng and Qi Yue are seeing each other. She plans to matchmake Ah Meng with a rich girl, Mei Di, which Qi Yue feels sad and uncertain. At the same time, Qi Yue's first love reappears as her school lecturer (Ah Sen). This causes Ah Meng to be jealous and he feels insecure. Ah Meng rejects Mei Di and she left wishing Qi Yue and him happiness. Similarly, Qi Yue tells Ah Sen that she likes Ah Meng and he goes back to his girlfriend.


Following that adventure, Ah Meng and Qi Yue take advantage of their parents' out of town trip to travel to see Qi Yue's father's grave. They get caught in a rain storm and discover that the train is not running. Ah Meng gets a hotel room, but Qi Yue can't stand the tension and makes the trip back home to find her mother waiting for her. She finally confesses that she and Ah Meng are a couple. Since this is going to be a problem for the family, her mother decides that they will have to move out of the house. However, when she faints, they find out that she's pregnant. Though it isn't proper, they decide that they will support Ah Meng and Qi Yue's relationship, and continue their own.


While things seem to be going fine again, Ah Meng's mom comes back and wants Ah Meng to go to Italy with her to pursue his studies. When Ah Meng finally agrees to go with her, Qi Yue is heartbroken. At the playground, Ah Meng tells Qi Yue that she can continue to date other people while he is away but he will always like her only. They embrace. Together, they decided it was time to have their "first time" together. They attend their parents' wedding a few days afterwards.


Later that year, at Christmas time, Qi Yue goes out to get a part for the Christmas Tree that Ah Meng gave her the previous year. While she's out, she's grabbed off the street and blindfolded, thrown in the trunk of a car and taken to another location. It's a prank, orchestrated by Ah Meng's friends. When she takes off her blindfold, Ah Meng is standing in front of her. He tells Qi Yue that he's back and they kiss.

Thursday, 11 March 2010

.:: Holiday!!! ::.

Holiday Time!
Wee~

Holiday ni planning as a present jugak utk wife kawan Z sempena her birthday 6/3/2010.
Huhu. So sambil celebrate sambil holiday and enjoy2 la. Hehe.

Actually tak pernah sampai PD pun. Asyik tgk dalam tv je. So bila tgk dalam tv, cantik and indah je. So excited la nak pergi. Tapi bila sampai, sayangnya tengok lautan, da kurang kebiruannya, tambah lagi dah kotor kehitaman sikit di persisiran pantai dia. Kenapalah manusia tak jaga betul2 kecantikan alam semulajadi nikan…
Tak bersyukur langsung. Pastu tau komplen je laut kotor lah, banyak sampahlah.
Padahal manusia sendiri yang bikin tu semua.

So balik dari kerja je, kami bersiap2 dan terus bertolak. Dalam maghrib jugakla sampai resort. Resort pilihan kami adalah Glory Beach Resort. Ambil apartment la, selesa sikit. Hehe. Not bad la apartment dea. I give 3 stars okay.. hehe :)




~~Glory Beach Resort, PD~~

Lepas letak barang2, trus kami ke bawah untuk memulakan sesi BBQ. Hehehe. Walaupun simple, tapi we all enjoy! Sayang pun bz ke sane sini. Bidut pun hilang ntah ke mana, tataulah g melepas ke ape ke. Ehehe. Bila da seap sket2, saye la yang rembat dulu. Huhu. Maaf ye, tak tahan tgk daging kambing tu.. terliur habes. :D

Kepenatan jugakla.. balik apartment, lepak apartment je. Esok tengahari nya nak balik dah..tapi tbe2 plan nak tambah 1 hari lagi!! (dalam hati aku ni, wahhh!!! Best gile2!!!)
Hehe. Tapi diamkan je, konon2 ikut plan dorg la kan. Padahal dalam hati teruja. Hehe. So esoknya kiteorg check out utk masuk apartment lain. So dapat apartment yg lebih okay dr Glory tu. Tiara Beach Resort. Yang ni I give 5 stars! Best!! Trus terjun swimming pool kot time tuh. Hehehe :D
Tapi balik dr pool, makan2 pastu malam tu sume pengsan awal sampai esok pagi! Hahaha! Gile penat swimming kot.. Tapi enjoy gile…
-
-
-
-
-
-

Tq sayang….
Love u always..


Wednesday, 10 March 2010

.:: My Latest Blog ::.

Yeah!!!
Akhirnya!!
Saya dapat jugak buat blog saya dihiasi dgn gambar saya dgn si dea!
wee~~ like2!!! :D


Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Aku Wanita Biasa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan